2016. január 10., vasárnap

DÍJ #2 #3 #4


Sziasztok!


Egy levegővétellel a blog meg is kapta a második, harmadik és negyedik díját is! Nagyon szépen köszönöm ezeknek a remek íróknak a jutalmat.
  1. Liebster Award - Jakab Klaudia
  2. Liebster Award - Breana C. Whinery
  3. Dorothy blog Award - Tamás Nóra



1. Liebster Award - Jakab Klaudia Kiki's OneShot

2. Liebster Award - Breana C. Whinery From Eden


A díj szabályai:
1. Köszönd meg a díjat!
2. Írj magadról tíz dolgot!
3. Válaszolj tíz kérdésre!
4. Tegyél fel tíz kérdést!
5. Küld tovább tíz embernek!

10 dolog magamról

1.    Óvodapedagógiát tanulok a főiskolán.
2.    1994 október végén születtem.
3.    Tíz éve vagyok lovas, nyolc éve annak lovaim. Ez egy életforma a számomra, se nem hobbi, se nem sport.
4.   Antiszociálisnak tartom magam, aki szeret egyedül lenni a saját világában, de a környezetem kedveli a társaságomat (valamilyen megmagyarázhatatlan oknál fogva)
5.    Szemüveg vagy kontaktlencse nélkül vak vagyok immáron 11 éve.
6.    2005 óta szeretem az animéket, de az utóbbi években inkább a koreai és thai drámák kötnek le.
7.    Szeretnék eljutni egy kis időre, Keletre.
8.    Hobbim a video szerkesztés és a koreai nyelv elsajátítása.
9.    Lovas Polgárőr (is) vagyok.
10. Ezt a tíz választ elég nehezen szültem meg :D


10 kérdésre válasz (Kiki)

1. Szereted a sajtos tésztát? 
Igen, jó tejfölösen.

2. Milyen érzelmeket vált ki belőled egy romantikus film, egy akció film és egy fantázia film?
Utóbbi kettőt szeretem,de nem a műfaj, inkább a film maga befolyásolja az érzelmeimet.

3. Mik inspirálnak téged az újabb részek megírására?
A támogatás, és az átadás szeretete. Szeretem átadni azt, ami bennem van, szeretem a szereplők életeseményét tovább vinni.

4. És mennyire befolyásolja ezt a magánéleted, otthoni gondok?
Értek megrázkódtatások, ilyenkor akár egy hétre is hanyagolom az írást.

5. Van olyan, amit változtatnál a blogomon? (Bármilyen apróságra kíváncsi vagyok.)
Jelenleg nincs ilyen.

6. Mi alapján döntöd el, hogy miket veszel fel reggel?
Kedv és alkalom függő. Szeretek kényelmesen öltözni, ha hosszú napom lesz.

7. Hogyan jellemeznéd magad?
Antiszociális, érzelmeket nehezen közvetítő, laza ember.

8. Voltál már úgy igazán összezavarodva bármitől is?
Egy komoly veszteség nem tudtam merre tovább...

9. Szerinted egy valóság show-ban milyen szerepet töltenél be?
Békéltető szerepet.

10. Mennyire követed a divatod? Ha esetleg nem, neked milyen a saját divatod főbb tulajdonságai?
Csőfarmer, vagy hasonló szűk nadrág, lenge póló, plus size pulcsi.



10 kérdésre válasz (Breana)

1. Mit gondolsz, mi a fontosabb egy barátban: hűség vagy őszinteség?
A hűség. Eltudok olyan élethelyzetet képzelni, ahol a kegyes hazugság jobb.

2. Sportolsz-e valamit? Ha igen, mit és miért azt választottad? Ha nem, miért?
Tíz éve lovagolok, ami kezdetben sportnak indult, most viszont életforma, saját lovakkal.

3. Melyik inspirál jobban az írásnál: zene vagy film?
Mindkettő nagyon tud inspirálni, de írás közben zenét szoktam hallgatni.

4. Ha kiadhatnád egy könyvedet, miről szólna és mi lenne a címe?
Egy kalandregény lenne a létező összes érzelmet felkarolva.

5. Miért kezdtél el írni és mióta?
2015 nyarán kezdtem el írni. Szerettem volna, ha az emberek megismerik az én agyszüleményeimet is.

6. A tanáraid, a barátaid vagy a szüleid tudnak a blogolásról?
Sem a barátaim, sem a szüleim nem tudják.

7. Ki az a személy, akit a Facebookon ismertél meg és még a mai napig tartjátok a kapcsolatot?
Nagyon sok ilyen barátom van, inkább lovasok.

8. Tudsz főzni? Ha igen, mit szeretsz a legjobban elkészíteni?
Az túlzás, hogy tudok, de még mindig jobban megy, mint a sütés :) Kínai szezámmagos csirkemell rizzsel. Imádom!

9. Írd le a véleményedet valamelyik blogomról! (Bármit, ami csak eszedbe jut!)
Mivel sok blogod van, így egy-egy történetre kevés időd jut, vagy nem folytatod, amit pl az Angyali mosoly esetében nagyon sajnálok :( Spine breaker, Miss right ezeket is szeretem, várom a folytatásukat :)

10. Melyik a kedvenc koreai bandád, ki a kedvenced és miért őt választottad?
BTS, EXO, de sok más bandát is szeretek (2010-ben SUJU mámor volt)
Biasaim : J-Hope , Chanyeol, Suga :)  


10 kérdés a jelöltek számára:

1. Ki a kedvenc Disney hercegnőd, és miért ő?

2. Milyen állat lennél, és miért?

3. Ha tehetnéd, megváltoztatnád a vezeték, vagy a keresztnevedet, ha igen, mi lenne az?

4. Mióta írsz, és volt valamilyen konkrét fordulópont, amikor neki kezdtél ?

5. Kedvenc íróid? (akár fici író, akár irodalmi alak)

6. Családod, barátaid mit szól a blogolásodhoz?

7. Kik a KPOP biasaid?

8. Van örök kedvenc filmed vagy zenéd?

9. Írd le a véleményedet valamelyik ficimről!

10. Ott leszel az ARMYCON-on? :)



Jelöltjeim:






3. Dorothy blog Award - Tamás Nóra Rilakkuma

Szabályok:

 1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad.
 2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad.
 3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról.
 4. Írj 12 dolgot a saját blogodról.
 5. Válaszolj a 12 kérdésre.
 6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban.
 7. Kommentelj annak a blogján egy fejezethez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jár a visszajelzés.
    Ez lehet kritika, véleményezés, a lényeg, hogy építő jellegű legyen.
 8. Cseréljetek linket.
 9. Küldd tovább 12 embernek a díjat.
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre úgy, hogy az én blogomra vezessen.

12   8 dolog a Rilakkuma-ról.

  1. A blog megalkotója Tamás Nóra.
  2. Egy Mitty nevű lányról szól, aki maga mögött hagyja Magyarországot, és Koreába megy a testvéréhez.
  3. Koreában kiderül, hogy Mitty bátyja menedzseli a BTS csapatát.
  4. Aranyos a történet, kellemes hangvételű.
  5. Kicsit sok a tőmondat, ami monotonná teszi, ez a későbbi fejezeteknél valamennyire enyhül, de érzelmeket nehezen közvetítenek így a sorok.
  6. Sok a kép, amivel az író az első fejezeteknél a leírást kerüli ki, később csak illusztrál.
  7. Mitty és a bátyja kapcsolata szívet melengető.
  8. A blog címéről mindig az a cuki japán plüssmedve jut eszembe :D

12    8 dolog  A hívás-ról

  1. A történetet a kedvenc -sajnos befejezetlen- amerikai sorozatom ihlette.
  2. Hyerin, a főszereplő lány kalandjai, anyja halálának tizedik évfordulóján kezdődnek.
  3. Középpontjában egy kitalált főhősnő és a BTS áll, mint hétköznapi figurák.
  4. Az első misztikus irományom.
  5. Szám szerint a harmadik történetem.
  6. Több szerepet kap benne az akció és a kaland.
  7. Érdekessége, hogy egy-egy részben felbukkannak más idolok is.
  8. Saját életem részévé vált a halál, a veszteség, így jó érzés eljátszani a gondolattal, milyen lehet újraélni egy napot, hogy megváltoztassa az ember a sorsot.


12 kérdés-válasz

1. Mióta kezdtél bele a blogolásba?
2015. Július legvége.

2. Kaptál már kritikát? Ha igen, hogyan kezelted?
Inkább az elején kaptam kritikát, a legelső blogom első fejezeteinél, de nem volt jellemző. Építő jellegű, kedves kritikák voltak.

3. Melyik felé hajlasz inkább? Fanfiction vagy saját sztori?
Fanfiction.

4. Van befejezett blogod? 
Minden történetemet egy blogon gyűjtöm össze, ahol a legelső ficim befejezett.

5. Meddig tervezed folytatni a blogolást? 
Szeretném még sokáig.

6. Közel állnak hozzád a karaktereid?
Igen, főleg a főszereplő lányok, akiknek a legtöbb szemszög jut.

7. Szoktál mások blogjához kommentelni, vagy csak csöndben olvasgatsz?
Szoktam írni kommenteket, de van, hogy csak egy LIKE-kal jelzem, hogy tetszett.

8. Van a mostani blogodon kívül más futó blogod is?
Két történetem fut, az egyik a Felhőkarcolók, aminek már csak pár fejezete van vissza, a másik A hívás, ami most indult.

9. Mi az, ami miatt belekezdtél?
Szeretek történeteket kreálni, beleélni magam kitalált élethelyzetekbe.

10. Telefonról vagy inkább gépről szeretsz írni?
Nincs az az Isten, aki rávenne, hogy ne word-be írjak laptopon keresztül :D

11. Mikor érezted azt, hogy megérte blogolni?
Az első történetem vége felé, amikor elárasztottak a feliratkozók, a kommentelők, a támogatók.

12. MI a véleményed a saját blogodról?
Szeretem, hogy egy blogot vezetek, és itt gyűjtöm az irományaimat. Nagyon kedves a szívemnek :)



Köszönöm szépen :)



1 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!! ^.^ Egyszerre három díj! *.* Nem hiába mondjuk, hogy nagyon ügyesen írsz!!! ^.^ ;) Csak így tovább és mégyeszer gratu! ^.^ ♡♡♡

    VálaszTörlés