2017. augusztus 15., kedd

A hívás - 49. Összeroppanás





49. Fejezet





















Felocsúdni vágyok, ébredni ebből a lehetetlen, kegyetlen világból, s elfutni, elbújni, hogy ezek a lidércek sose találjanak meg újra. Korábban mindig abban a hitben éltem, hogy a pokol legmélye forró, perzselő…, de már tudom, hogy jéggé fagyott, dermesztően hideg, akárcsak egy gleccser pereme. Lassan próbálok körül nézni, de a tarkómnak ékelődött pisztoly csöve túl szorosan tapad bőrömhöz, s én félek. El akarom vonni pillantásomat, egyre csak máshova néznék, minél messzebb az előttem álló férfi látványától, a mellette vérben úszó professzor holttestétől, mindattól, mik belém rekesztik minden épp gondolatomat, sikolyomat, s könnyemet. Elnémulok, mintha sosem bírnék újra szavakat formálni, mintha minden lélegzetvételem ellenem harcolna, torkom köré szúrós láncot verve.
- Már a legelején tudtam, hogy csak gond lesz veled – böki a mellettem fogait csikorgató fiúnak a férfi. Szívem, lelkem tagadja, de elmém pontosan tudja ki ő, abban a percben felismerte, amint azon az ajtón belépett. Bár cserben hagynának emlékeim... – Gyenge voltál, és az is maradtál. Beleszerettél a lányomba, aztán elfeledted mindazt, amit érted tettem? Teljesen megbolondultál? – ecseteli kimért, nyugodt hangon, közömbösen átlépve a halott történész felett. Hatalmasat nyelek minden rám utaló momentumban, de a kép már csaknem teljes, s ez egy csapásra rémít zsigerig.
- Maga elmebeteg – szűri fogai között undorodva Taehyung térdén megtámaszkodva. – A kurva pokol mélyén fog megrohadni – folytatja merész dühvel. – Mindig is a zsarolt bábja voltam, egy kibaszott kutya.
- Tévedsz, egy kutya nem harap a gazdájába – mosolyodik el, mire Taehyung ösztönszerűen ugrik el, s azzal a lendülettel testem is a padlón köt ki. Megtorpan, mintha kötéllel rántanák vissza, amint tudatába férkőzik a tény, hogy minden heves indulattal bennem tenne kárt. Miért beszélnek úgy egymással, mint, akik mindig is ismerték egymást? Mi ez az egész, mi ez az iszonyú viszony? Bár ne akarnám tudni, bárcsak a boldog tudatlanság nyugalmában élhetnék, távol mindettől...
Édesanyám halála után apám, mint a kámfor, mint a fülledtség egy nyári zápor után, úgy tűnt el. Nem nézett vissza, nem keresett minket, s bár minden előjele megvolt ennek akkoriban, sosem értettem meg igazán, miért hagyott el engem, és Jungkook-ot. Képe halványult az idő múlásával, egyre inkább egy elfeledett eszmévé vált, mintha csupán vendég lett volna, egy alak, aki pusztán rövid időre volt darabkája az életünknek. Meglehet, hogy igazán soha nem is volt része annak, amit úgy hívnak, család. Tulajdonképpen abban sem voltam biztos, hogy valaha éltünk-e meg közösen boldog perceket, mintha nem is lett volna emlékünk együtt… 
Egy őszi tájképet képzelek el. A fák barna, és sárga szín keverte elegáns öltözékben járnak könnyed táncot a hűvös szél karjaiban, valahol a Yeouido park környékén. Várok valakire, tudom, hogy szűkös perceken belül meg kell érkeznie az illetőnek, de a szokottnál is türelmetlenebben rúgok félre egy éppen földet érő, narancssárga falevelet. Nevem hallom meg, irányába fordulok, s apám előlépő mivoltának látványa, menten vidám mosolyt csal arcomra. Öltönyt visel, fekete, vagy talán sötétkék szövetkabáttal, de még túl messze van, nem igazán látom. Csapódást hallok, s a zaj irányába pördülök, ám csupán a kiürült park, kongó némasága köszön vissza, amint a baljóslón körénk ereszkedő szürkület, fojtogatva fonja körénk leplét. Megrémülök, az ódzkodó viszolygás érzete oly erősen hasít belém, s magam sem tudom mitől támadhatott fel ennyire a szél, mintha minden egy közelgő veszélyre hívná fel kába figyelmem. Édesapám felé indulok, arcomon már nyoma sincs önfeledt mosolyomnak, hisz távolodik, hiába igyekszek irányába, mindhiába nyúlok előre, pillanatok alatt szemeim elől, az örök homályba vész.
- Mi ez az egész – hatol jobb oldalamról fülembe Park Jimin hangja, ahogy feljebb tápászkodik. Elájultam volna? – Ha már mindannyian meghalunk ma, egy magyarázat jól esne – kerekedik bátran szóra, mélyem leplezve aggodalmát, s remegő, ökölbe szorított kezeit. – Jeon Dongwoo – formálja meg nevét az illetőnek, és bár ebben a pillanatban elgondolkoznom is hiábavaló, honnan ismeri apám nevét, elmémbe mégis kérdések sokaságába költözik. Következtetés, vagy korábbi nyomozás? Hiszen ismerheti létezésem minden szegmensét. Paranoiám a tetőfokára hág, elmém talán sosem volt ennyire zavaros, mint most, ahogy furcsa, fájdalmas játékot kezd űzni velem.
- Park Jimin – méri végig az előttünk álló, gondatlan közönnyel. – A zseniális patológus – vonja fel szemöldökeit, amint lesajnáló érdektelenséggel egy újabb lépést tesz felénk. Hirtelen vág át a verandán egy vészjósló felhőket magával hurcoló szél, mintha minden, mi bennünket körülvesz, egyre csak végünket suttogná. Nem térek magamhoz, képtelen vagyok rá... – Furcsa, már-már kiismerhetetlen dolog a természetfeletti – formálja fennhéjázón szavait. Nem birok ránézni, egyszerűen…, elképzelhetetlen. – Ti nem így gondoljátok?
- Szemét állat – köpi indulatosan Jimin, de teste hezitál. A tarkómnak feszített fegyver csöve szinte bőröm tépi fel, ahogy marconán hol jobban, hol megenyhülve fenyeget. Látom, ahogy édesapám fegyvert szegez a mellettem ülő összeszűkült tekintetű patológusra, az élet kiveszett szemeiből, egy üres lélek torz tekintete mered főnökömre. Apám képe, pusztán egy halovány emlékké válik, ami maradt belőle, a test, miben egy démon él, már csak egy ócska képmása annak a férfinek, akit hajdanán ismertem. Talán túl fiatal voltam, talán…, sosem ismertem ezt az embert.
- Minden olyan egyszerűen ment volna – neveti el magát. – Csakhogy te, kedves fiam – pillant a balomon térdeplő Teahyung megfeszült mivoltára. – Elfeledted ki is vagy…, és te – fordul vissza főnökömhöz. – Már az elején, a legelső kotnyeleskedésedkor elkellett volna tetesselek láb alól. Az édes kislányommal együtt – emeli fel dühösen hangját.
- Szörnyeteg – lehelem oly halkan, hogy pusztán a veranda pallóinak kósza pora hallja.
- Mondtál valamit? – horkant rám. – Az anyád…, pont olyan vagy, mint az a nő. Sosem értett meg, nem hitt abban, ami lehetséges, hajtotta az igazság vágy, a jó iránti elhivatottság – ecseteli néhány tétova kört leírva a professzor hullája mentén, míg újra elénk nem áll. – Hányingerem van a gondolattól is.
- Fogd be! – sikoltom szemeimet ösztönszerűen összezárva. - Hagyd abba! – kiáltom sajgón, ahogy Jin még erősebben a földre kényszerít. – Őrült szörnyeteg!
- A ti életetek, az erőd kedves Jeon Hyerin lesz az ára valaminek, amit talán fel sem vagytok képesek fogni – emeli fel lassan kezét Jimin irányába, ki szinte saját ajkába vájja fogait, indulatait remegőn elnyelve. – Létezik az örök élet – folytatja, egy újabb lépéssel. - Egy olyan erő, mi mérföldekkel a jó és a rossz erők felett áll, ami kiteljesíti mindazt, amit emberi elme nem foghat fel. Egy erő, mely a hatalom jogait bitorolja, ítélni vágyván jó és rossz felett - tesz pontot mondatának végére, s a lágy, simogató nyári szél, mintha közénk fagyna, úgy borítja be a teraszt egy kósza pillanat alatt, a kongó némaság.
Minden, amit épp elme feltud fogni, úgy érzem már réges rég a semmivé lett, ez már nem a valóság, hiszen, hogy is lehetne? Miféle olcsó, vacak rémálom ez, miért járatja a bolondját velem tulajdon tudatom? Felismerem a pisztolyát előre szegező gyilkost, alakja, arca vonása ugyan az évek múlását hivatott tükrözni, ám még ebben a pillanatban is tagadja lelkem minden megtépázott része. Nem lehet ő…, ez nem lehet…, igazi. Lövés gördül, szemeimet összezárom megrettent rémülettel, testem sértetlen, a fegyver nem mozdul tarkómról, az áldozat nem én vagyok. Vagy talán mégis? Félem kitárni szemeimet, zsigerig riaszt a zúgó hang, ami megsüketíteni hivatott, minden egyre csak zsibong, s én egyre csak remegek. Kiáltás…, valaki kiált, mire óvatosan, pusztán résnyire nyitom szemeimet. Túl gyorsan cikáznak az árnyak, mintha ezernyi szellem úszna körém. Egyre csak fojtogatnak…
Úgy tartják, hogy minden ember életében vannak olyan meghatározó pillanatok, amikor kicsúszik a kezéből az irányítás, és tehetetlenül nézi, ahogy süllyedni kezd a világa.* Számtalanszor éreztem már így, néztem, ahogy szertefoszlik minden, amiben valaha hittem, de most, ebben a percben…, eltörpül minden valaha érzett gyermeteg kételyem. Mélyen belül sikítok, szinte hallom, torkom kapar, szemeim elé könnyes fátyol ereszkedik, míg szívemmel együtt, lelkem apró darabokra hull a nyár újabb sóhajával. Ajtócsapás, gyülemlő moraj készül a valóságba rángatni, de mintha elmém nem engedelmeskedne, mintha egészen egyszerűen…, összeroppanna.
Ezúttal egy téli tájat képzelek el. Egy délibábszerű látkép úszik örvénylően elém, pelyhedző havat, s éjszakai utcafényt hozva magával. Külváros, szinte egészen biztos vagyok benne, hogy délebbre, valahol Gwacehon irányában vagyok, és rettenetesen fázok. Vacogva rezzenek össze minden újabb lélegzetvétellel, de nem tudok, s mintha nem is akarnék igazán megmozdulni. Várok valakire, tudom, hogy szűkös perceken belül meg kell érkeznie az illetőnek, s a szokottnál is türelmetlenebben végül zsebre dugom átfagyott kezeimet. Nevem hallom meg, irányába fordulok, s egy magas fiú előlépő mivoltának látványa, menten melegséggel tölti meg kihűlt testem. Világosszürke kötött sálat, fekete szövetkabátot visel, s kipirosodott, kellemes vonású arca, még ebben a kegyetlen időben is megdobogtatja szívemet. Elmerülök látványában, amint egyenletesen közeledve felém, meredten bámul szemeimbe a szél fútta hópelyhek mögül. Közeledik, teljesen biztos vagyok szándékában, felém tart, engem akar elérni, s ez végtelen nyugalom enyhítette izgalommal melenget át, talán szerelmes lennék ebbe az emberbe? Csapódást hallok, akárha egy ág szakadna le a hó súlya alatt. Azonnal a zaj irányába pördülök, ám az éjjeli fények kihunynak, s a szél ormótlanul kap hajamba, amint a fehér kristályok, mint örvénylő hurrikán, úgy borítja be a környék csendes, kietlen világát.
- Maradjon ott! Kezeket tarkóra! – vágódik fülembe egy sosem hallott, rekedtes hang. Lassan nyílnak pilláim, s a földre kényszerített fegyver csöve, mintha megremegne. – Jeon Dongwoo, jogában áll hallgatni. Bármi, amit mond, felhasználható Ön ellen a bíróságon! – hangzik, s egy izomrángással feljebb emelve fejem, szédülten szemlélem végig az elém táruló események képét. – Azt mondtam, kezeket tarkóra! – dühöng fel az egyenruhás, s mintha bilincs csattanna, de a tettek oly… homályosak.
- Azt mondtam letenni! – vicsorog balomról egy hang lőfegyvert markolva, mire értetlenül újfent átvizsgálva a körülöttem zajló rémálom kínkeserves mozzanatait, Kim Taehyung gyilkolásra kész tekintetét pillantom meg. Az álom és a valóság határa, talán sosem volt ennyire vékony, ennyire…, rémisztően fakó. Egyszerűen képtelen vagyok összekaparni magam, mikor lettem ennyire gyenge és gyáva? – Kurvára nem mondom többször Kim Seokjin! – ordítja fennhangon a tarkómhoz pisztolyt szegezőnek. Hatalmasat nyelek, amint látóterembe egy újabb, kisebb csoport egyenruhás keveredik, s míg egyik feszülten felénk tartja pisztolyát, addig korábban indulatosan felszólaló társa apám elégedetten mosolygó alakját kényszeríti térdre. 
- Jogában áll ügyvédet fogadni. Ha nincs pénze rá, az ügyészság hivatalból kirendel maga mellé egyet, bár úgy gondolom erre nem lesz szükség.
Nem értem…, mégis mi történik körülöttünk, mikor szipolyozott be minket ennyire a sötétség? Ők értünk jöttek volna? De hát, hogyan és miért?  Jimin...
- Mentőt kérünk – mormolja egy hátrább megálló, s tébolygó képzavaromból szinte fel sem eszmélve, minden teher elillan testemről, minden fenyegetés mögém térdepel. Taehyung nem késlekedik, úgy vetemedik támadómra, mintha élete múlna rajta, mintha képes lenne helyben, mindenféle megbánás nélkül megölni őt. Kim Seokjin-t, a harmadik sorsfigyelőt, azt a rejtélyek övezte fiút, akit feltétel nélküli bizalmamba fogadtam, s hittem barátságunkban. Mennyire bolond voltam…, hogy nem vettem észre. – Mentőt kérünk, most azonnal! – üvölti újra a közelebb loholó rendőr. Felkecmergek, nem nézek magam mögé, előre mászok, de észrevesz, s feltart. Hogylétem után érdeklődik, kitakarja a horizontot, és hiába erőlködök hanyagul mögé keveredni, nem enged, s immáron Taehyung karja ránt vissza. Mint a karcos, elromlott lejátszó, megint csak ugyanaz örvénylik át elmémen. Mi történik körülöttünk, hogy történhetett mindez? Park Jimin…
- Hyerin – formálja meg nevem, a mögöttem görnyedő, egyre csak magához húzva. - Térj már magadhoz – üvölti, s észre sem véve egyre hangosodó hisztérikus sírásomat, maradék erőmmel eltaszítva őt tőlem, barátom eszméletlenül heverő testéhez rontok. Képzelődök, hiszen, hogy is volna igazi mindez? Itt semmi sem az, ez mind csupán a rám telepedő lidérces téboly szüleménye, sem több sem kevesebb, megeshet, hogy még mindig álmodok, démoni, hamis képzelgések markában. Összeroppantam…, ismét. – Hyerin, kérlek, szólalj meg! – fordít maga felé, s letérdelve elém, tekintetemben kezd keresgélni, mígnem némi fényt talál, mely ugyan halovány, igazán halovány…, mégis ott van, s élni szeretne.
- Taehyung – lehelem nevét, ingének gyűrődésében megkapaszkodva. – Miért nem…, miért nem mozdul – szorítom össze egy pillanatra szemeimet.
- Rendben lesz, bízz bennem – nyúl arcomhoz, hogy fejem, pillantásom, egész lényem csak rá, s csakis rá figyeljen. – Minden rendben lesz, hallod? Jimin nem fog meghalni, ahogyan mi sem!
- Ébressz fel – nyögöm, s keserves könnyeim, újra utat törnek. – Azt, akarom, hogy ébressz fel! – emelem fel hangom makacsul, de az előttem térdeplő túl szorosan fog, s túl mélyre hatol aggódó tekintetével. Meglehet, hogy sosem éreztem ekkora szükségét közelségének, mint ebben a pillanatban, úgy érzem, hogy, ha most elengedne, talán…, mindennek, s nekem is végem lenne.
- Mennünk kell – emel fel kezeimnél fogva, s a kiáramló embertömeg irányába néz, őket vizsgálja át. Túl sokan lepték el a házat, a verandát, és az udvart. Rendőrök taszítják maguk elé a bilincsbe verteket, valaki egy zsákot hoz, míg társa a földön vérbe fagyva fekvő idős professzorra teríti azt. Jimin magatehetetlen testét, két mentős egyengeti a kint villogó mentőautó nyitott ajtaján be, ahol egy ápoló megfeszített tempóban feszíti szét főnököm felsőtestét fedő anyagát. Ösztönösen szorítom meg a mellettem álló, egyetlen mentsváram, kétes ellentmondásokkal felruházott támaszom kezét. – Beviszlek a kórházba, hogy megvizsgáljanak – bök felém Taehyung a kapu sarkánál megállva.
- Jól vagyok – hajtom le fejem egy mély sóhajjal, de mozgásom még mindig túl ingatag.
- Kim Taehyung – sétál elénk egy korábbi egyenruhás, egy fél fejbiccentést intézve felém. – Ugye ezt nem így tervezte?
- Nem egészen Uram – hajt fejet üdvözlés gyanánt a megszólított.
- Ha itt végzett – sandít rám a férfi némi bosszúsággal. – Várom Szöulban, azt hiszem lesz némi megbeszélni valónk.
- Igenis, Uram – komolyodik el a mellettem álló, mire az idősebb sarkon fordul, int a rendőrautók irányába, s eltűnik szemünk elől. – Menjünk!
- Mégis hova?
- Mondtam már, rád kell, hogy nézzen egy orvos.
- Azt mondtam, jól vagyok! – hördülök fel. – Csak vigyél Jimin után.
- Alig tíz perce nem úgy tűntél, mint, aki rendben van. Tudom, hogy minden, ami odabent történt, amit láttál, az…
- Az mi? – rivallok rá, mintha újfent a tébolyút húzna magával. – Bárhogy… bárhogy is próbáltam – rezzenek meg ellépve a fiútól. – Egyszerűen nem ment, azt hittem megbolondultam…, hogy csak egy rémálom az egész!
- Azt hiszed nekem könnyű volt? Hogy nem akartam a gondolattól is meghalni, hogy az a fegyver a tarkódnál egy óvatlan pillanatban elsül? – zendít rá indulatosan felém fordulva, a kiüresedett, távolodó szirénák zaja szennyezte utca esőfelhői alatt. – Azt akartam, hogy soha az életbe ne szerezz ezekről tudomást, hogy…
- Soha ne tudjam meg, ki is voltál, hogy ki is vagy igazából? – törlöm meg átnedvesedett arcomat. - Felelj! Válaszokat akarok, érted?
- Hyerin – nyúl utánam, s hiába hátrálok el, megrántja karom. Elnyűtten, akárcsak egy rongybabát, úgy fon magához, megingó testét a hátánál álló kapunak támasztva, amint minden erejével fogságba szorítja gyenge mivoltom.
- Én csak… válaszokat akarok – motyogom, vállába fúrva arcom, könnyektől ázott, torz arcomat mélyen elrejtve a kegyetlen külvilág elől. – Még, ha bele is halok az igazságba.



* Leiner Laura idézet


4 megjegyzés:

  1. Szia Meri!
    Jó rég jártam itt.. talán még februárban. >< Az elmúlt két napban behoztam a lemaradásomat. :D
    Igazi érzelmi hullámvasút volt, míg eljutottam idáig. Annyi gondolat kavarog most bennem, hogy azt sem tudom, merről kezdjem. (Ahj, ha részről-részre olvastam volna, mennyivel könnyebb dolgom lenne...)
    Érdekes volt látni, miként dolgozik együtt a két "vetélytárs", s nem hagyhatom figyelmen kívül, milyen jó összhangban tették azt, még ha egyiküknek sem volt az ínyére a közös munka.
    Megismerhettük Jiminnek egy kissé ösztönösebb énjét, így nem az "okoskodó", mindent túlanalizáló patológus volt előttünk egy rövid ideig.
    Érdekes volt látni, hogyan viselkedik a két főszereplő az együtt töltött éjszaka után. Hyerin érett hozzáállásában pozitívan csalódtam, viszont Taehyungé zavart egy kicsit (kíváncsi vagyok mi járhatott a fejében). Hideg volt és távolságtartó, pedig ő "erőltette" az egészet. De ne érts félre! Teljesen megértem őt! Szeretve akarta érezni magát úgy, hogy nincs semmi következménye a tetteinek és a szavainak. Másnap pedig nem volt ott az ideje a történtekről csevegni... hisz az életük volt veszélyben. Talán, ha Jimin csak később jelentkezett volna, máshogy alakul a reggel, de a "mi lett volna ha" nem számít.
    Bár nem mondja ki konkrétan, de úgy érzem, Taehyungot felettébb zavarta, Jimin és Hyerin közeli viszonya. Gondolom, ez az éjszaka után megváltozott, de ugye egyenlőre még nem láttunk be az ő fejébe.
    Jin és Jeon papi már meg sem lepett... De ha nagyon őszinte akarok lenni, nem tudok kimondottan haragudni rájuk. Nem tudom hibáztatni őket. Nyilván nem azt mondom, hogy ne lenne rossz, amit tettek, mert az. Kicsit Móricz Barbárok című műve jutott eszembe. Hasonlóan ahhoz a két juhászhoz, Jeon papi és Jin is egy eltorzult, erkölcsök nélküli buborékban éltek mostanáig. Legalábbis nekem a papi monológjából az jött le, hogy nem igazán érti, miért rossz, amit ő tesz. Más értékrendet képvisel. (Ah, végre hasznát vettem valaminek, amit az iskolában hallottam!) Nem tudom, hogy ez a fajta karakterformálás szándékos volt-e, vagy csak így alakult, bárhogy is legyen, nekem tetszett!
    Meglepődtem, mikor berobbantak a rendőrök a képbe... Ez eleve így volt eltervezve? Mert akkor Tae egy nagyszerű elme, még ha egy kicsit ki is csúszott a kezéből az irányítás.
    Örülök, hogy Taerin jól vannak, s remélem, Jimin is rendbe jön! (Fighting Jimin!)
    Nagyon úgy érzem, még egyáltalán nincs vége főhőseink szenvedésének. Jeon papi - bár kicsi őrült - nem hülye. Nem tűnt meglepettnek, mikor elkapták őket, s mintha még örült is volna neki. Illetve van, ami még nem teljesült... "Klóthó legyőzéséhez, Atroposz és Lakheszisz feladta az erejét, halandókká lettek [...] Mindezért gyilkossá kellett válniuk." Igazából nem tudom, hogy ez most rájuk vonatkozik-e. Egy ilyen helyzetben talán a "halandóság" azt jelentené, nem születnek újjá más testben? És gyilkosságról is szó van... Jint nem ölte meg még senki, ugye? A történet mesélős bácsi meghalt, tőle már nem tudhatjuk meg, miről is van szó pontosan. Jeon papi a kapcsolataival könnyűszerrel kijuthat, ha akar, s tovább ronthatja a levegőt... Nem tudom, s nem is firtatom tovább. Majd kiderül...
    Úgy tűnik Taehyung talán meg fog nyílni a lánynak, s ezáltal mi is bepillantást nyerhetünk a múltjába. Már kíváncsi vagyok!
    Nagyon érdekfeszítőek volt az elmúlt részek, s várom mit hozol majd legközelebb! ^^

    VálaszTörlés
  2. Sziaaaaa
    Nos, igencsak megleptél a kommenttel és, már, amikor a neved megláttam, hihetetlen boldog lettem és alig vártam, hogy olvassam ^^ A végére érve, olyan volt egyébként, mint egy fejezet, nagyon heves szívverés mellett olvastam el... :D Nagyon köszönöm, hogy megtaláltál, és elolvastad, nagyon jól esett!
    Szinte nem is tudom hol kezdjem, olyan jól érzed a történetet, hogy szinte hozzá sem tudok szólni, Jeon apa kattant mivoltát is teljesen jól érzékelted, és valóban elég nyitott a helyzete, csakúgy, mint a "hogyan került ennyi zsaru oda" dolog. Erre a folytatásban Tae reméljük választ ad..., de megsúgom, jól összeraktad a képet, már csak magyarázat kell :) Nagyon jó olvasni a sejtéseid, a gondolataid, a felötlő kérdéseid, örülök, hogy megmozgatott, még így is, hogy úgy éreztem nem vagyok a toppon az utóbbi pár fejezet vonatkozásában. Ettől függetlenül persze továbbra is nagyon fogok igyekezni és remélem hamarosan felkerül a következő fejezet ^^

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy örömet szereztem a visszajövetelemmel. :D A válaszodban leírtaknak pedig még inkább, mert valóban izgalmas dolgok elé nézünk a jövőben.
    Az, hogy "nem vagy a toppon" külső szemmel nem látszik. Az, hogy mennyire érzed számodra megfelelőnek az írásod, az csak rajtad múlik, te húzod meg magadnak a szintet. Csak annyit mondok, ne aggodalmasodd túl. :)
    A következő részre pedig türelmesen várunk, használd ki nyugodtan az időd. ♥

    VálaszTörlés
  4. Ugye lesz folytatás?Mond azt hogy lesz vagy most rögtön elásom magam a föld legméllyebbi pontjára!A választ előre is köszi!😊💜💜

    VálaszTörlés